Bra fredag.

Här sitter jag och ska skriva en uppsats om Charles Bukowski. Och jag vet inte alls var jag ska börja..Men det är väl bara att sätta igång, antar jag. Jag har lockat mina fina extensions och ska försöka åstadkomma en vacker uppsättning med det håret imorgon. Ja, för det är Sofia birthdaygirl imorgon. Det blir fint med rödvin och tjejkompisar och massa lugn stearinljusmusik.

Jag ska dessutom rida imorgon. Funderar på att rida ut men det är ju så kallt! Idag promenerade jag ända till örta och gissa om mina ben var nedfrusna när jag kom fram.

Nej, det har varit ännu en lugn ledigeftermiddagsvecka nu, och jag har städat, tvättat kläder och bakat mitt jättegoda haregrynsbröd. Och ikväll ska jag laga mat.

Trevlig fredag, absolut.
Set on repeat i mp3:n ;
Judy Garland - For you, for me, for everyone
Judy Garland - Have yourself a merry little christmas
José Gonzáles - Crosses
Sister Hazel - Your Winter
Lars Winnerbäck - Jag är hos dig igen.

Kommentarer
Postat av: Linda

vem av er rider på söndag? då ska nämligen jag rida ut på den lille isländske hästmannen.

Postat av: Karin

Till Linda: Det är Pethra som har henne på söndag och då ska hon stå eftersom vi ska julbaka och gå på julskyltning då. Synd att det inte var imorgon (lördag).

2005-12-09 @ 22:34:41
Postat av: Linda

"tillbaka på julskyltning" till vart?

2005-12-09 @ 23:32:20
URL: http://lindarling.blogg.se
Postat av: Karin

På julskyltning i högbo igår. =)

2005-12-12 @ 11:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback