Det är mysigt med december.

Det är mysigt med december. Det är mysigt att skriva utredningar och känna sig sådär smart. Det är bra att åka bil när det är slaskigt ute. Jag och Sandra och Markus har varit på bokia och köpt 700 kuvert. Ja, för vi ska ha studentfest. Eller jag ska inte ha studentfest, jag ska bara gå på den. Och jag sitter och läser igenom gamla haket-alster och det är ganska mysigt med lite nostalgi. Och imorgon ska jag åka till stockholm med klassen och att åka till stockholm med klassen är faktiskt väldigt mysigt en vintermorgon 07.00 och få kura sig ner under en tung dunjacka med sina bästa kompisar och prata skit och titta på sällskapsresan. (Jag tycker om min klass).

Och jag håller på och letar häst. Fy vad skoj det ska bli. Jag ligger och drömmer om nätterna om min fina perfekta underbara lurviga snälla roliga söta häst som ska ha en jättefin vinröd allround-sadel som jag ska rida ut på tillsammans med min vinterdunridjacka i skogen och jag ska sitta i min fina söta hästs box och bara vara.

Ja, det kommer att bli jäättebra.


Kommentarer
Postat av: Kusin Linda

nej, nej, nej. ingen LURVIG häst, Karin! den ska vara slät och blankborstad, annars blir den ju så svettig.
kan jag oxå komma o sitta vid boxen?

Postat av: Karin

Till Linda: Ja, du fåår gärna komma och sitta i boxen. Nej, jag vet den ska vara klippt men Ametist är inte det för tillfället och hennes varma lurv var det enda jag kunde referera till. =)

2005-12-05 @ 18:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback