Måndag igen.

Nu är det måndag igen och jag såg precis att sist jag skrev i bloggen var förra måndagen. Idag har jag färgat håret och tanken var bara att jag skulle liva upp min hårfärg lite grann, den lite guldbruna. Och jag fattar absolut inte hur, men det blev alldeles mörkt. Inte alls tanken. Suck. Grejen är den att färgen var ljusare på förpackningen än innan jag satte i färgen, så hur det blev mörkt vet jag inte alls.

Nu ska jag göra knäck. Men inte sådana där hårda som mamma gillar, utan sådana där mjuka med nötter i. Mh. Julbak är trevligt och det verkar ju som om vi får en vit jul, i alla fall. =)

Och igår visade jag (min) Oswald för moster Anna och kusin Linda. Oswald är alltså en häst som jag har tittat på och som jag tyckte väldigt mycket om. Ska tillbaka igen på annandagen och titta på honom igen.

Det ska bli makalöst skönt med lov, faktiskt. Sova och vara ute i (som idag) -13 gradig kyla i supermycket kläder.

Kommentarer
Postat av: Linda

hej min lilla gumma! om ni åker på eftermiddagen på annandagen, och om du vill, så kan jag följa med. vi ska till eriks pappa en sväng mitt på dagen.
hästen var jättefin, och verkar jag kritisk så är det bara för din skull. jag vill inte att du ska köpa en häst med fel på. det är så tråkigt.

Postat av: Linda

Ferdirand Knotwise of Michel Delving...
det är oswalds hob-namn det!

2005-12-26 @ 20:46:06
URL: http://lindarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback