Nu är det måndag.

Nu är det måndag och jag, Elin och Sandra tog en fika i skolan (hör och häpna) och pratade om livet. Som Markus sa; Det var lite mysigt sådär.
Jag har ringt på en häst i sthlm som jag eventuellt ska kolla på på lördag. Väldigt trevligt.

Vi funderar på att hyra relaxen vid Anders lägenhet på juldagen innan vi ska ut. Det skulle vara sjukt bra, faktiskt. Och så håller vi på att planera nyår med eventuell pulkaåkning och balinspiration på kvällen. Det kan bli riktigt bra.

Dagens outfit med fläta runt hela huvudet, arméskjorta och tweed-knickers med stövlar, samt läsglasögonen. Då såg jag ut som en lärarinna, sa de..Men det gör ju inget. =)

Nu ska jag och Diana titta på Beverly Hills och äta lite mellis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback