Sista dressyrspec..

Så var det sista dressyrspecialen för terminen. Det känns lite tråkigt med uppehåll på 3 veckor. Eller är det kanske till och med 4 veckor. Men det är Toyota Cup på klubben i mars så jag funderar på att ställa upp med G. För han kan ju inte åka transport utan måste åka lastbil så att tävla på andra ställen är väl inte att tänka på..

Idag slutade jag tidigt så jag åkte med kusin Linda och Vendela till Gävle. Det var väldigt trevligt. Köpte en jättefin brun väst på Vero Moda för futtiga 199:-
Mycket nöjd. Sedan åkte vi hem till mig och drack glögg och åt lussekatter. Det var en bra dag i vit dunväst och nya jeansen. Mh.

Imorgon ska jag försöka att städa och torka golv. Inte så jättekul. Sen ska jag göra klart min engelskauppsats om Charles Bukowski och sedan hjälpa till i förberedelserna till Högbo Ridklubbs 40:årsfirande. Genrep. Det kan bli riktigt bra på lördag med fest på kvällen med jättebuffé.

Så, ledig fredag är ju inte helt fel. (Njuter).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback