snart ett nytt år.

Oj vad länge sedan det var jag skrev häri. Where have I been? Ja, hemma mestadels och magsjuk. Usch. Men nu är jag frisk och det känns skönt. Och imorgon är det nyårsafton och snart är det ett nytt år. Jag brukar inte göra några nyårslöften eftersom man inte håller dem sådär jättebra. Eller i alla fall inte jag. Men jag tänker satsa på ridningen, och på den häst jag ska köpa. Vi ska besiktiga Oswald på måndag och jag är superdupernervös. Och idag ska jag göra klart allt i boxen så att han kan komma i nästa vecka om allt går bra.

Lov är så skönt men jag längtar lite tillbaka till rutinen. Eller nåt. Det blir lätt lite slött när man vet att man får slöa..

Imorgon ska jag ha en fin svart klänning i gulskimmer i lite 20-talsskärning, tror jag.
Eller så blir det något annat. Vi får se. En trevlig nyårsafton väntar i alla fall. Mmh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback