Modetorsdag.

Jag har gjort ett rättskunskapsprov idag. Det var ganska svårt, och jag känner att ag börjar bli grymt trött på detta tempo..eller trött och trött. Jag har liksom inte tid för trötthet, riktigt. Fast idag är en bra dag. Jag slutade tjugo i elva så jag har haft (har) en hel eftermiddag att bara vara innan jag ska till stallet. Jag har till och med hunnit skriva lite plus tänkt över vad jag ska ha på festen på lördag. Det lutar åt brun-guldiga gubbyxor antingen lite tight i midjan eller loose med dragsko nedanför knäet. Dragsko kan man liksom ha på jättemycket och det är hur lätt som helst att göra. Fast jag gillar elastiska mest. Anyhow, med ett jättefint svart långt linne från Bruuns Bazaar. Men assocearer. Jag har ingen aning. För jag vill att assecoarerna ska vara mest. Allt annat kan vara less..


Jag fotar outfits. Skitbra att ha en mapp och kolla när inspirationen tryter. =)
Det är skönt att kunna rota fram mina dammiga kläder och för en gångs skull inte behöva ta kort på pyjamasen, mjukisarna eller ridkläderna..

In stereo:
honey is cool - then he kissed me
josé gonzáles - crosses (alltid)
robyns nya skiva (tack linda, den är jättebra!)
lars winnerbäck - jag är hos dig igen
sophie zelmani - love affair

Min svarta polotröja fram cote femme (jag vet inte hur man gör grejen framför o:et i cote), från la redoute. Love it love it love it.

I julklapp till mig själv ska jag köpa en vit cardigan från lyle &scott..eller födelsedagspresent. Jag menar, vem har 1400 spänn liggande?





Det här är vad jag tänker om lördag, minus alla detaljer.. :


outfit


Jag måste bara fråga, kan någon säga mig vad det här är för hårfärg?? Jag kan absolut inte förklara den.


hårfärg..?

Kommentarer
Postat av: Linda

jag säger guldbrunt om håret och VAD ROLIGT att du oxå fotar på bloggen nu!
ett tips! för att spara lite utrymme av det totala du har på bloggen; visa bilderna som små/pop up, så tar de inte lika mkt plats. och dessutom blir de ju stora när man klickar på dem.

Postat av: Louise

Jag säger nog lite mer.. rödbrunt. Jättefin färg ser det ut att vara iallafall!

2005-11-24 @ 23:35:33
URL: http://alltljuspamig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback