nu har jag kommit hem.

ja, för jag har varit utomlands i en vecka och vid två igår eftermiddag kom jag hem efter en resa sedan natten klockan två. och jag kunde inte alls sova på bussen. flyget eller i bilen hem. och min förkylning har bara blivit sämre så man kan säga att jag är väldigt, väldigt trött.

och ikväll ska nog jag och elin gå ut. om jag orkar och känner mig piggare. hoho. ja. jag tror att jag har feber också. som om det inte räckte att komma hem till november-sverige..

jag har plockat fram en gammal skiva av sophie zelmani. eller det är nog den nyaste skivan men den är ändå ganska gammal för hon har just släppt en ny. skitsamma. den är bra iaf.

och jag känner att jag har jättemycket att plugga. b.la ett filosofiprov på jättemånga sidor men jag har insett att det är ganska intressant med filosofi även om det är lite luddigt.

nästa helg åker jag till sthlm och bor hos pauline om allt går enligt planerna. det blir väldigt trevligt för det var väldigt länge sedan jag träffade henne och det var ännu längre sen jag var hos henne.

nu ska jag och mamma åka till valbo och köpa vinterskor och kanske unna sig något helt onödigt, som ett purpurfärgat långt linne med dragsko i midjan som jag kikade på, på mq?
man får när man är sjuk. =)


sedan ska jag rida och ametist har nog tur för jag tror inte att jag kommer orka så mycket mer än en skrittur i skogen. jag har börjat leta häst nu och det känns bra. jag ska prata med min kusin linda för jag känner att jag behöver lite rådgivning.

det är lite trist att inte få några kommentarer. kommentera ni som läser!! =)

jag vill ha robyns nya skiva.
och parfymen jag och linda såg i sthlm, den hette clean fresh laundry.
sen vill jag ha lite mer positiv inställning till den kommande vintern,
tack.

Kommentarer
Postat av: Linda

hej gullis!
jag kan bränna robyns skiva till dig, för den har jag. vill du ha cardigans nya oxå?
välkommen tillbaka till gråa sverige, och krya på dig gumman!
stor kram!

Postat av: Treno

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com

2007-03-07 @ 17:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback