Plugg, plugg, plugg och lite allmänt dravel..

Här sitter jag. Det är onsdag kväll och jag kom just på att jag började rent (automatiskt?) att skriva med stor bokstav i början av ny mening som man egentligen ska. Jag och Frasse sitter framför datorn och myser. Ja, han är en myyyshund. Jag ska ha rättskunskapsprov imorgon och Sandra ska komma hit och plugga med mig och nu sitter jag och bara vill haaa en så fin topp från Filippa K, i färgen Ebony som finns på zoovillage. Jättefin. Fast det har jag inte råd med. Jag tappade bort min plånbok i helgen men har fått tillbaka den nu tack vare min hjälte till pappa.

I helgen ska jag gå på stor födelsedagsfest, för Markus och Kerstin. Har någon några tips på några budgetpresenter?? (helst lite göra själv-grejjer...)

Och i helgen hade Linda ett par jättefina grå korta inte-riktigt-knickers-lite-kortare-och-jättesnygga-byxor och det inspirerade mig till att använda mina bruna "tweed"-byxor i liknande stil fast lite längre och ja. Väldigt bra blev det och jag funderar på att lägga ut några bilder när jag känner mig skitsnygg och som ett modegeni typ Oscar de la Renta...men nu har jag ridkläder och är inte så snygg. Så nu ska jag plugga och vara jätteambitiös. Jajamensan.

Kommentarer
Postat av: Linda

haha, du är ju alltid skitsnygg, karin! och budgetpresenter kan ju vara typ...badsalt (som saltet jag gav mostrarna, i fin glasburk. billigt badsalt finns faktiskt på IKEA). annars kan du väl gå just på IKEA o leta något fint.
JAG VET!
köp ett fint cocktailglas, du vet ett sådant där rätt grunt och platt med hög fot och fyll det med godis/choklad och slå in det med genomskinligt papper och fiiiint presentsnöre: det finns ju oxå på IKEA nu till jul.

Postat av: Linda

eller jag vet en annan grej: en fin thékopp med lösviktsthé i?

2005-11-23 @ 20:23:30
URL: http://lindarling.blogg.se
Postat av: Karin

jättebra tips! det med lösviktste kan man ju göra jättelätt. gud så bra! =) då kan man ju köpa lite fin mörk choklad så blir det lite lyxigt.

2005-11-24 @ 11:15:55
Postat av: aggiornare

Stupore! Amo questo luogo!:))))))) http://www.usate348.org/aggiornare

2007-02-19 @ 01:47:17
Postat av: virgilio

Great site! Good luck to it's owner! http://www.bovso.org/virgilio

2007-02-23 @ 02:11:21
Postat av: cavalli

pagine piuttosto informative, piacevoli =) http://www.flryanair.org/cavalli

2007-02-24 @ 23:23:34
Postat av: Treno

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com

2007-03-07 @ 17:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback