Rödvin och sentimentalitet...

idag har jag färgat mitt hår. tanken var att det skulle bli lite ljusare brunt, och sedan ljusare slingor över det. resultatet blev jämnt guldbrunt och jag tror inte att jag vill lägga några ljusa slingor i det. men jag har inte bestämt mig än.

och jag har druckit rödvin (eller dricker, snarare) och snart ska jag och mina uggisar (alltid varma) ge oss ut på en promenad neråt stan. och staffan är med han också.
och jag har sytt i mina bruna gubbyxor så att de är lite baggy- samt knickersinspirerade. jag tyckte att dom var lite tråkiga innan. så nu sitter vi här och lyssnar på anna ternheim och cajsa-lisa ejemyrs första skiva (jättebra) och har ätit fläskfilé med rödvinssås och pressad potatis. jag är jättemätt och det är en perfekt novemberdag. det börjar bli vinter i sandviken..och det är ganska mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback