stella mccartney...

...ja. allt som finns kvar på on-line shopen av stellas kollektion är en liten väska. där fick man. jag trodde ju kanske inte att den skulle gå med sådan fart eftersom den inte släpptes förrän den 13:e.
men jodå. och inte har jag hunnit åka och köpa något plagg heller. så det blir väl inget. för jag har aldrig tid. nej, det var ju inte så kul.

något som är lite roligare är att jag har fått mina nya ridstövlar nu. ååh vad dom är fina. mmh. mina ben kändes som stuprör igår när jag red. men dom var jättebra. verkligen jättebra.
om allt går enligt planerna ska jag åka till falun på lördag och titta på en häst. mh. jättekul ska det bli. en skimmel. fint fint.

jag fick min elle-tidning igår så jag ska försöka glömma stella-grejen. suck.
jag har kommit på att jag är mer för mode än för märken. det var så tråkigt att titta på undercover igår och inse att hela stureplansområdet (eller ja, stora delar) inte ens handlar om mode. det handlar bara om märken. jag menar jag tar hellre på mig en gardin om jag är skitsnygg i den än ett fult uppbröstat linne från dior bara för att.

sådetså.

Kommentarer
Postat av: Louise

Låter som en sund inställning! Håller med, mode istället för märken borde det vara mer av.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback