tisdagsförmiddag

mh. för jag tycker att det är lite jobbigt att jag fortfarande inte är frisk. för jag är inte så van att vara sjuk. jag brukar nästan aldrig vara det. men jag ska gå till skolan i alla fall.
man kan blanda lite tröttfebrigt med små stänk av ambition. då känns det lite bättre. =)

och jag ska beställa färgade linser har jag bestämt. det kan ju vara lite chict.
men jag vet inte om jag ska ha svagt bruna eller starkt gröna. hm.

tisdagsförmiddagen blir engelskalektion och psykologi, sedan stallet och lära småbarnen att rida.
det blir nog bra.

jag har plockat fram en skiva med gamla och nya svenska visor.
väldigt höstigt och raggsockigt.

dagens : sol

Kommentarer
Postat av: Erik

Sophie Zelmani-Fire. kanske bästa låten. sen tycker jag du ska läsa min blogg också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback