höst+onsdagspepp

idag ska jag nog ut på krogen. tror jag. eller ja, det beror på om det är taggat. om det är taggat så blir det nog soft som fan.

och jag har nyss ridit ut i regnet. hösten är rätt mysig ändå. så länge man inte behöver vara ensam.
och imorgon har jag bara en lektion så det känns skitbra.
hoppas att karln är på fredos ikväll då.
det vore stämning, det.


wowow. vi har fått en kamera till vår klass också ska vi ta kort på fester å skit
och göra värsta katalogen.
det kommer att bli hur kul som helst.

nej nu ska jag duscha och ta tag i mig själv.
och imorgon ska anna köpa nytt hår åt mig i sthlm.
jättebra de.

dagens låt: streets - who got the funk?
dagens person: elin oja stoja
dagens händelse: blir nog fredos om ett par timmar =)

idol är så jävla roligt. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback