spontanitet



jag såg det här med blogg på helgon.net på min kusin eriks sida. jag tycker att det här med dagböcker är hemskt skoj så varför inte.
nu ska jag bara försöka leta mig fram till hur man beter sig på den här sidan.
jag såg att även min kusin linda har en sån här blogg så nu ska jag försöka ta kontakt med dom.
(har ingen aning om hur)

söndagar är inga roliga dagar.
jag har i alla fall skrivit på mitt oerhört tidskrävande psykologiarbete och sytt lite i mina kläder.
och snart ska jag till stallet.

jag har dessutom fotat lite och det gjorde jag även i fredags natt vilket sofie tyckte var ganska kul när jag gick hem halv tre på natten och fotade allt och inget.
men det är soft.

lyssna på U2 - beautiful day
den är jättebra.


.höstnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback