tack och hej, leverpastej!

idag är inte så tiptop. jag har lite magsjuka, lite förkylning, lite feber. lite allting av det onda och eftersom jag sällan är sjuk så är jag väldigt dålig på det.
så nu ska jag kurera mig med lite honungste för magen och en vetekudde för nacken. för just det, det glömde jag ju att nämna. jag har ont i nacken också.
ingen ridning idag med andra ord. det tycker nog oswald bara är skönt men mindre skönt för mig när jag ska rida för eva och han är piggelin. man lyckas inte komma till arbete, liksom.

till linda: jag glömde skriva det, men du får gärna rida oswald på söndag om du vill! eller någon gång i nästa vecka. =)

see you later, alligator. eller nått.
tack och hej, leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback