tisdag igen.

idag är det ju tisdag. det verkar nästan bli ett mönster för mig att skriva på tisdagar. jag tycker alltid att jag börjar med.."idag är det tisdag". ja, för idag är det tisdag igen och sitter i datasalen och skriver konteringar på bokslut. låter sådär lagom kul och jag är sjuk. ja, för i söndags kväll när jag åkte hem från stallet så fick jag jätteont i halsen och sedan trodde mamma att det var en halsböld och det lät så hemskt så jag trodde jag skulle dö när de skulle ta halsprov hos hälsovårdscentralen..jag som aldrig är sjuk är ju inte så haj på det. speciellt inte det där med sjuksköterskor som säger gapa.

men det är bättre sedan jag sköljt ner några ipren. det blir det alltid. men det blir ingen ridning idag i alla fall, oswald får vila. kanske blir en liten promenix på sin höjd. fast det är inte så roligt väder. och jag ser fram mot imorgon. då ska vi gå ut och äta och grina lite för att johanna åker till usa i fem veckor. jag vet, jag vet, fem veckor är inte så mycket men det är ändå mycket.

nej, nu ska jag fortsätta att vara ambitiös och gullig i rosa tunika och vårlockar. ja, för snart är det faktiskt vår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback