vååår

visst börjar det kännas som vår? ja, för solen värmer faktiskt. nu ska jag gå ut på (får jag säga det?) vårpromenad med frasse och sedan ska jag till stallet. ska rida ut i det här fina vädret och sedan rida för eva i eftermiddag. nästa helg tävlar jag så jag och mamma ska inhandla en ny kavaj. superkul ska det bli.

ikväll ska vi ha temakväll med pajätning. =) jag och kerstin ska göra en paj med aprikoser och hallonsås till. imorgon är det utgång i gävle, med så snälla nyktra vänner som skjutsar och hämtar. lite lyxigt. nej, nu ska jag gå ut och jag ser att det till och med är barmark.

ikväll: marinblå cityshorts, svart oversize kofta, mammas fina aprikosfärgade pashmina och nyklippt och nytonat fräscht hår. det är kul att få klä upp sig lite och låta ridbrallorna vila.


Kommentarer
Postat av: Linda

hej vännen! long time no see... ska ni på grand eller goya i morgon? vi ska nog på nyöppnandet av gamla princess, marquee/living room eller vad det nu heter. åh, jag kan lova att jag kommer att heja mest på dig när du tävlar. och vendisen. heja, är ju faktiskt nästan det enda hon kan säga...
heja heja från oss. ses snart hoppas jag, min kusingumma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback