Vårigt.

Ja när man ändå sitter vid datorn så kan man väl blogga lite då..Fast det har inte hänt så mycket intressant hittills. Jag har kommit hem från skolan och ätit varma koppen (eller druckit kanske?) och så kollar jag lite på e-bay om där finns några fina ballerinaskor till sommaren. Ja, allt bloggande om e-bay från kusin Linda har gjort att jag måste kolla läget. Hittar man nått fint till lagom pris så varför inte? Fast jag vet inte riktigt hur man gör än.

Jag ska träna dressyrprogram idag för den 5 mars gör jag och Oswald premiär på banorna. Eller nått. Ska bli kul i alla fall och det är L:B jag ska tävla. Klasserna som går då det är sista omgången i Toyota Cup är L:B, L:A och MSV:B. Lite tidigt att vara nervös kanske.

Lyssna på Helen Sjöholms nyinspelade version av gamla visor. Lånade den på biblioteket. Mycket fin och mycket mycket våårig.

Kommentarer
Postat av: Linda

hej gumman! jag får väl ha en liten ebay-kurs med dig då! vad är det för ballerinor du vill ha? jag kan kika lite åt dig om jag vet... %:e mars? då kommer jag att sitta i ridhuset med en kopp kaffe och heja på dig och ossian när ni är vackra på banan! hejaheja! när får man komma och provstyra havremoppen din? jag är ridsugen jag. kram på dig!

Postat av: Linda

det skulle såklart stå 5:e mars...

2006-02-07 @ 22:35:38
URL: http://lindarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback