la redoute.

..så har jag beställt sommarkläder från la redoute. underbara kläder i katalogen, underbart att köpa naturbeiga espadrillos och marinblå shorts. ge mig sommar och sol. igår var det plusgrader och det var nästan lite vårigt. sedan började det snöa.

snart ska jag till stallet och det är så skönt att rida när man har hela ridhuset för sig själv och när det inte är massa folk i stallet.

tillbaka till la redoute. till slut blev det alltså
ett par svarta capribyxor
ett par marinblå shorts
vit kortärmad lång skjorta med kinakrage
grå kortärmad skjorta med dragsko i ryggen
naturbeiga espadrillos
..och en underbar vit väst i bomullsvoile med guldkant.

kommer om 7-10 dagar. jag längtar.

Kommentarer
Postat av: Linda

det låter fint det! själv fick jag skicka tillbaka allt jag beställt och byta storlek, även fast jag varit fröken noggrann och mätt mig. trist! vilka shorts beställde du? de billiga för 98 som var jättefina? ge mig vår NU!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback