mys

det är fredag kväll och jag sitter hemma hos elin och lyssnar på kathryn williams version av "hallelujah". gillar den bättre med rufus wainwright men ändå. vi har varit hemma hos kattis och haft tjejkväll med lite rödvin och skitsnack. sedan fick vi tillökning i vår tjejkväll och lekte charader och det var en väldigt mysig stämning. jag tycker väldigt mycket om mina vänner och väldigt mycket om elin som bäddar åt mig där nere. och imorgon ska vi äta middag hos henne och bjuda över lite folk på en lördagkväll som jag hoppas blir lika trevlig som denna.

ja, jag känner att allt går ganska bra trots att januarihimlen hänger så lågt så man nästan kan ta på den. men snart blir det vår. och det blir bra. som det alltid blir, även när man inte tror det.

..och det är jättesent och jag gillar att vara uppe jättesent. speciellt när man kan sitta och mysa vid tanken på att man har så mycket som är bra, hela tiden. sådant som otillräcklighet i denna (nästan glammiga) vardar känns skamfullt.

så, lyssna på kathryn williams version av hallelujah och bara mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback