slow monday

..fast det är ändå skumt hur man anser att en skoldag som börjar 10.40 och slutar 14.00 är jobbig. för det är egentligen inte jobbigt alls. men det blir jobbigt eftersom skolan börjar bli ett minne blott.

idag har jag ridit ut bland alla små hus i mitt område. det var bra eftersom min häst är den bästa trafiksäkra hästen. oh ja.

sedan har jag och elin tittat på en ny svensk deckare för jag bara älskar svenska deckare. det här var någon som var baserad på håkan nessers böcker och jag gillar håkan nesser.
för övrigt gillar jag moa martinsson och håller just på att läsa hennes bok kvinnor och äppelträd.
rekommenderas varmt.

imorgon ska jag ta ledigt från den enda lektion jag hade (skuld?) och försöka göra något vettigt sedan jag och elin lovat att inte sova till 13.30. en vinterpromenad kanske? i mina hala skor som tär extremt på mina hälsenor..

nej, om man skulle gå och lägga sig i ett fint nymålat rum och prata lite om livet? ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback