twice in a day.

idag har jag bloggat två gånger på samma dag. det är första gången. jag kanske är på väg att bli en riktig datanörd. nej men det känns faktiskt så. har suttit ovanligt mycket vid datorn idag och gjort klart en hemtenta i rättskunskap. sedan har jag hunnit vara i stallet och ridit ut i skogen, ätit ute med tjejkompisarna och ja. ringt till kusin erik och bjudit honom till balen. han sa ja. =) det tyckte jag var mycket trevligt. nu känner jag mig ambitiös när jag är klar med allt och imorgon är jag ledig. då ska jag rida två hästar. min egen och malins som heter rambo. eller han heter rambo hun men han passar inte att heta rambo för han är så snäll och mesig. hur en häst nu kan vara mesig. hm.

jag har tagit bilder på oswald som jag har lagt in i datorn och sedan skrivit ut. och så här ser han ut. (trumvirvel:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback