en helg i hästens tecken

jag sitter här och har lite brådis till stallet för rambo vill ut och motioneras. och min egen häst också, för den delen. jag har varit i skolan i ny svart vårkappa och tunn tunika under och jag låtsas att det är riktig vår. för jag frös faktiskt inte. och nedanför mig ligger frasse och solar och hans huvud värmer mina fötter så jag ska inte gå riktigt än. jag håller också på att skriva upp viktiga punkter till ett affärsjuridiksprov på fredag. det är inte så kul, och jag har en känsla av att jag inte pluggat så mycket som jag behöver.
nåja, ikväll är det hoppträning och det är kul. på fredag är det utgång och middag, sedan är det ponnydressyr div.1 på söndag och då är jag speaker hela dagen. justja, jag glömde att nämna att jag har stalltjänst hela lördagen. (som jag funderar på att leja bort, om mamma vill betala). men man kan kanske säga att det i alla fall blir en helg i hästens tecken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback