hej och hå vad jag är duktig.

ja, faktiskt. igår hann jag med att åka till skolan (och vara lite duktig) ta en fika, lassa böcker om engelsk litteratur på biblioteket, skicka ansökan om sommarjobb, anmäla mig till körskolan, skriva en halv uppsats i engelska, beställa klipptid, rida, läsa affärsjuridik och promenera.
idag har jag skrivit på den andra halvan av uppsatsen och är precis klar, har fått håret klippt, färgat och fräscht, har ridit ett jobbigt dressyrpass i ett ridhus med nylagt underlag=jobbigt och cyklat på motionscykeln. jag vet inte om det är så att min kropp och knopp tror att det är vår och att det är därför jag blir så full av energi. trevligt är det i alla fall och ännu trevligare om det är 10 plusgrader på lördag för då ska jag rida för maritha hemma hos eva. ja, jag fick ta schefverts plats. det känns som att allt liksom funkar nu.

så nu ska jag sova och det blir mycket skönare att sova om man uträttat saker på dagen.
för det har jag, och jag ska fortsätta att uträtta.
och lyssna på cajsa-lisa ejemyr. hon är jättebra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback