skolarbete, böcker och vårlängtan.

helen sjöholm gör nyversioner av ted gärdestads låtar (jag älskar ted gärdestad) på en hyllningsskiva. oh, så bra. come give me love är den bästa låten. nånsin. eller hittills i alla fall. och på den timmen jag har varit hemma så har jag hunnit komponera ihop några ackord till en text jag skrev. jag kan sitta vid pianot hur länge som helst.

också har jag läst ut arnaldur sigurdsons (han heter väl så) bok "kvinna i grönt". den har legat och väntat med fyra kapitel och nu har jag läst ut den och börjat om på "flickan från ovan" av alice sebold (som jag tror att hon heter). ibland glömmer jag liksom bort att läsa. det är inget bra för jag älskar att läsa.

också har jag nästan gjort klart mitt projektarbete och börjat skriva på min uppsats om engelska kvinnliga författare som jag har till nästa torsdag. och såå klar är jag inte så att det känns helt lugnt. men eftersom jag ska vara duga-och husvakt så har jag massor med tid att göra klart det. och kanske skriva lite, för jag har lite idéer. jag får lätt det när solen tittar fram.

ja, idag är en bra dag.
nu ska jag åka till stallet och kramas med ossi ute i hagen i solen.

Kommentarer
Postat av: Treno

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com

2007-03-07 @ 17:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback