helgens bravader.

det har varit en ganska intensiv helg, och jag sitter i skolan och somnar nästan. jag har varit på studentkryssning. klockan tre i lördags sågs femton stressade tjejer på cafe fredo för att börja med en cider innan bussen gick halv fem. tre timmars bussresa och sedan framme i hamn där båten avgick. efter en halvtaskig tacobuffé, massa köande och stressade tax-freekassörskor så fick vi koppla av i våran a-lyxhytt som inte var så lyxig. halv elva kom igång och håll i er nu, klockan sju på morgonen kom jag i säng. halv tolv vaknade jag och mådde inte helt okej så jag sov, åt toblerone, drack mineralvatten och läste i hytten medan de andra lite hårdare, fortsatte att hålla festen igång. halv fyra på eftermiddagen lyckades jag ta mig ut från hytten och någorlunda fräsch så fick jag hålla reda på mina lite mindre fräscha, lite mer onyktra vänner. och söderhamnarna var ju roliga, de med.

och så kom vi hem efter tre timmars bussresa, halv tolv igår kväll och jag somnade som en stock och ännu är jag inte riktigt vaken.

 nu är det affärsjuridik, vatten, äpple och (huvudvärk).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback