ingen tid

ojojoj. just nu är tid någonting som är helt obefintligt här. den finns inte ens. eller i alla fall nästan inte.
det har varit tredagars dressyrtävling i helgen och efter ca 13 timmars arbetande om dagen måste jag säga att jag är något trött. tack gode gud för en studiedag idag. alltså ledigt=sova länge.
men vilan är inte långvarig eftersom vi idag ska planera boxplatser till över 200 hästar eftersom det är nationella hopptävlingar torsdag-söndag. men det är ju kul ändå!

så jag är väl aldrig nån storbloggerska och ännu mindre blir det nu när jag ägnar min själ åt de fyrbenta springarna. =)
och till linda: vill du komma till stallet med mig någon dag?


Kommentarer
Postat av: Linda

hej söta kusin! jag vill jättegärna följa med, fast just nu lider jag av svår tidsbrist, precis som du...jag har världens artikel som ska vara färdig på torsdag, och sedan tänkte jag titta lite på hopptävlingarna i helgen. mamma kommer på besök. men NÄSTA vecka kanske det har lugnat ner sig? jag ringer dig om vi inte ses i stallet ihelgen. stor kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback