myskobloggen

någonting är jättemysko med min blogg. för flera gånger som jag har skrivit grejer så har inläggen kommit upp två gånger på raken? och det känns ju lite onödigt, måste jag säga.

jag sitter här och lyssnar på lite musik och försöker att komponera ihop en outfit till kvällen. ja, för vi ska ut mitt på blanka vardagen. usch, va. och vi ska spela brännboll i parken nu klockan ett och jag hoppas att det blir bättre väder. men vad har man för kläder på sig när man ska spela brännboll i blött gräs och när det finns risk för mer regn? jag tänkte cityshorts+tjocka strumpbyxor+loafers+ulltröja? men blöta fötter känns inte jättekul. och gummistövlar känns inte så jättesnyggt. loafers i gummi? får klura lite.

japp, snart tar jag studenten gott folk. och herreminje vad jag kommer att böla på studentdagen. men vi njuter av varandras sällskap intensivt så som sig bör.

ikväll: svarta boots med vida skaft+korta shorts+leggings+svart loose-top? och kanske lite lockar, scarves och så vidare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback