det är grått och tråkigt.

det regnar och regnar och regnar. man vaknar med huvudvärk och känner att hela dagen liksom är förstörd innan den ens hunnit börjat. jag är ledig, jag har ganska tråkigt och har massa tvätt att göra. lite förkylning på det sitter ju också där den ska. om jag inte visste att jag skulle få åka till stallet och borra näsan i oswalds päls så skulle jag nog bli galen. det är verkligen terapi, det där med hästar.

men ikväll kan nog bli en bra kväll. jag och tjejerna funderar på att ta en riktig tjejkväll med lite rödvin, en lagom otäck skräckis och lite kinamat. föräldrarna är inte hemma så det passar perfekt. annars blir helgen väldigt lugn. det är helgen före löning och ingen kommer att vara ute, så jag känner att det blir mjukisar och lite läsande! på söndag ska jag och sandra vara speaker på någon dressyrtävling hela dagen, från åtta på morgonen till åtta på kvällen. men det gör inget, hon och jag behöver prata massa, vi har inte setts på sjukt länge för att hon jobbar så mycket. så det blir nog bra.

annars är det just grått. bara grått, det känns som om man skulle kunna ta på himlen, så låg är den. kanske lite städning och ett skönt bad, en bra bok och ett tänt ljus skulle liva upp lite?
jag har ju inget att förlora. =)

stina nordenstam - and she closed her eyes
marjaneh bakthiari - kalla det vad fan du vill (hur långt har du läst linda? vi läser den i skolan och ska göra någon slags recension på den nästa vecka)
handmålat keramikljus från sundborn, superfint.
mysfredag, alltså?
plysch plysch och kanske en skogspromenad.

Kommentarer
Postat av: Linda

hmmm...jag har hunnit ett kapitel ungefär...inte till så stor hjälp antar jag? eller ville du låna boken?

2006-10-20 @ 23:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback