lördag eftermiddag

lördag eftermiddag, lunch hos pappa och klarblå himmel. det tycker jag känns väldigt skönt och den där stormen som skulle komma verkar vara över nu. en långtur i skogen med oswald och sedan en solning, och sedan ska jag ut ikväll. jag är grymt taggad. har inte varit ut på flera helger så idag är jag på g.

tänk så mycket gladare man kan bli av lite fint väder och veta att man ska dricka lite rödvin och snacka lite skitsnack. och visst är väl inte svart fel att ha på sig när vi går mot vintertider?

Kommentarer
Postat av: Linda

black is the new balck, but remember: pale is the new tan. fika nästa vecka kanske? behöver nog e liten paus från pluggandet.

2006-10-28 @ 14:52:57
Postat av: Anonym

black black black

2006-10-28 @ 14:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback