så har man höstlov

ja. jag trodde inte riktigt att sådant existerade när man började på högskolan. men det gör det tydligen. för nu har jag ingen skola förrän nästa tisdag. och det känns skönt och bra och samtidigt jättetråkigt. för jag blir så rastlös när jag är ledig. fast jag kan ju alltid typ tvätta hela garderoben (eller alla garderoberna), städa massa eller läsa något. hoppas att de ringer från ängsbacken så att jag får göra något vettigt.

nu ska jag åka till stallet och rida, hoppa lite idag. sedan en promenad om vädret vill och lyssna på lite david & the citizens. jag älskar att hitta tillbaka till gamla artister och skivor som man glömt bort i dammiga byrålådor.

i veckan: kanske en tur till gävle och inhandla en lite varmare jacka och ett par lite varmare skor?
en fika med linda,
en halloweenhelg
och den nya deckaren av mikael niemi.


Kommentarer
Postat av: anna

Men skriv nåt nytt nudå Karin ....
Mostern

2006-11-30 @ 15:05:56
Postat av: Anna Jonsson

Hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback