trötthet

jag är så trött. så trött så trött. fast jag är inte sjuk. nej, det är inte det. det är att det är höst och så grått så att man knappt kan fatta det. jag har jobbat på ängsbacken (ålderdomshem) idag och ska jobba där på torsdag. och därimellan ska man lyckas pula in både högskoleseminarier och oförskämt mycket litteratur och uppgifter. I can do it, tror jag. fast jag känner att det är en stor bedrift att ens lämna soffan och hämta böckerna, så jag vet inte hur mycket jag kommer att få gjort. dessutom har jag kvällsträningar nästan varje kväll och är det inte hästträning så är det spinning eller push eller något annat jobbigt men nödvändigt ont. måtte solen titta fram snart. jag borde tagga till och typ åka och sola eller köpa en ansiktsmask eller någonting. i lägen som dessa så säger jag bara;

hej kaffe.

Kommentarer
Postat av: Kusin Linda

tagga till! vi kan ta den där fikapausen när du vill. hur går du i skolan?du kan väl messa dina tider till mig? ta med dig litteraturlistan så tittar vi vad jag har. säkert något. kram!

2006-10-25 @ 09:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback