aökengaöengaöeng

åh jag pallar inte riktigt. nu måste jag dra det sista lasset till uppsatsen innan publicering. jag har absolut ingen lust. det enda jag har lust med är att skriva fula könsord över hela word-dokumentet och stänga av skiten. nej men faktiskt, jag har lessnat ur lite. inte för att det egentligen är jobbigt och svårt på något sätt.

...men det är lite opassande. får man säga så? ja, det är opassande. jag dricker hellre glögg och you-tubar på fula 80-talsvideor med mina vänner. kolla förresten in triads - tänd ett ljus på youtube. a capella. fantastiskt dåligt och sådär lagom juligt.

jag vill gärna slå in julklappar också. det är något speciellt med att pilla bort prislappar och vika pappret fint fint, skriva någon snirklig text på klisterlappar och snöra ihop. jag gillar sånt.

jag gillar även vit glögg, och det ska jag dricka senare. men jag ska inte röra mig ur fläcken, inte ens för att kissa eller fylla på kaffe, förrän jag gått igenom alla rödmarkeringar i texten.

sedan är jag en sån med fett mycket prestationsångest. och har någon markerat i något jag gjort så blir jag liksom stött och tror att det innebär att jag är helt värdo.

helt seppo, om jag får säga det själv. men det är inget som inte lite sigur rós kan råda bot på.

Kommentarer
Postat av: Linda

det kommer att gå så bra så. sitter ju själv med samma uppgift! det man måste tänka på är att "du är inte din text".
här är glöggen slut. :( och kaffebrygaren sönder.
jippie!

2007-12-20 @ 11:27:49
Postat av: karin

haha nej. enligt alla "man är inte", så blir det ju inte mycket kvar. du är inte pengarna på ditt kort, du är inte kläderna du bär, du är inte maten du äter...eller kanske maten? det är bara att kämpa, men det känns motigt när massa ledighet lockar..

fast du måste ändå tänka "tacka gud för snabbkaffe!"

2007-12-20 @ 13:34:13
Postat av: Linda

eller "du är inte det kaffe du dricker"!!

2007-12-20 @ 18:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback