det är första december

jag har lyckats med det omöjliga. att bara dricka två öl när det är releasefest för heineken! och lite martini innan. gårdagen var trevlig, jag kände mig på lagomt festpepphumör. kände att jag var ganska lagom för privatfest (visserligen för 1000 pers, men ändå). sen dög det tydligen inte där vi var, utan skulle dra vidare till beckmans. om jag inte hade någon ångest för hur jag var klädd så skulle jag snart få det. beckmans as in sveriges bästa designhögskola. hej hej, sa jag. men det var grymt trevligt. ballonger i taken och 90-talsklassiker natten igenom. pratade med en och annan duktig designer, gjorde jag även. kanske var jag ganska lagom även för beckmans.

men nu är det slutpartajat. på ett jättebra tag. snart kommer mina gäster och då ska vi dricka glögg och prata lite skit, titta på sunes jul också.

jag ska åka till sandviken nästa helg, sedan blir jag bara i sthlm en vecka, sen tillbaka igen. och om allt går enligt mina planer så ska jag hålla mig långt borta från krogen ända till januari. känns knappt lönt att gå ut i sandviken längre. det går faktiskt inte att förneka det faktum att de två uteställen som finns där suger. fett.

nu ska jag torka mina golv och hänga upp våra nya julstjärnor i fönstren.

mysigt är det!

Kommentarer
Postat av: Linda

...bara det är rätt personer så spelar det ingen roll vart man är. tycker jag.
men så är jag rätt trött på utelivet i sthlm också.

2007-12-01 @ 15:19:42
Postat av: till Linda

ja, fast det handlar inte om personerna. det handlar om att det är soft att gå ut på ställen där det är bra musik och där det är uppstyrt på ett annat sätt. då kan man gå ut för att njuta av bra livemusik, och träffa nytt folk. det gör man inte så ofta i sandviken, tycker jag.

2007-12-02 @ 17:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback