det här är ingen bra dag.

fan också att jag aldrig blir frisk. jag som aldrig brukar vara sjuk, nu är jag jättesjuk. fast jag får ändå aldrig feber eller blir särskilt snorig. jag blir bara sjukt stel i hela kroppen och får ont överallt. jag känner mig som hundra år, minst. också har jag ont i huvudet. och trött. jag är så in i helvete trött. pallar ingenting.

jag pallar framför allt inte uppsatsrevidering och resultatformulering. nej, jag vill bara spy på hela skiten.

istället tänker jag lyssna på josé gonzáles och sova bort alltihopa.

det här är ingen bra dag.

Kommentarer
Postat av: Mamsingen

STACKARS du. Snart blir det bra ska du se. Tänk på JULEN gumman, det brukar räcka i ditt fall! + Ta en Alvedon.

2007-12-12 @ 08:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback