jag är så lat...

jag sitter hemma hos johanna och vi har haft "bonde söker fru"-maraton. och varit lite bakis. min nykterhetsplan går inte alls så bra. men det gör inte så mycket.

ikväll ska vi äta kinamat och titta på pirates of the carribean! jag ska skämmas lite tycker mina vänner för att jag inte har sett den. och för att jag inte tycker att johnny depp är så snygg.

men jag måste vända på dygnet. efterfestochsomnaklockanhalvsex funkar inte känner jag. framför allt så blir jag seg. och får dålig hy. jag pallar inte.

men jag träffade en mycket god vän igår i dimman. han tyckte att jag var väldigt snygg. jag blev väldigt glad. sen så pratade vi tills kylan verkligen trängt in i min märg, tunnklädd som jag var. men det var väldigt värt!

nej, nu ska jag dricka min femte kopp kaffe och fundera på om jag ska färga håret svart eller inte. vad tycker ni? jag har förövrigt kort page och jätteluggen. min frisyr består typ bara av en enda stor lugg.

ha en trevlig lördag!! mig kommer ni inte se vinglande i natten i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback