morgonstund har guld i mun.

jag har insett hur mycket roligare det är att blogga när man har en kamera. såhär såg det ut imorse när jag vaknade;

  

looks like it's gonna be a white christmas!

nu sitter jag och filar på det sista till uppsatsen. det kommer att kännas bra att skicka iväg det och känna sig ledig. min handledare kommer nämligen inte att ge någon respons förrän efter julhelgen.

jag tänkte att jag ska sy lite idag. min fina juldagsklänning behöver möjligtvis läggas upp lite. jag visar bilder när allt är klart och outfiten är fulländad.

jag ska slå in julklappar också! och träffa kusin linda. här kan man göra sån hyperlänk till hennes blogg, men jag är helt värdo på sånt så jag kan inte. lindarling.blogspot.com i alla fall. check it out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback