nu är det vardag igen

jan brink vann på briar! vilken fantastisk häst, vilken fantastisk ryttare. internationell grand prix kür, tinne wilhelmsson-silfvén på andra plats. louise nathorst, per saandgard, pether markne...ni som kan dressyr hajar grejen va? det var jättejättekul, och jag är jättejättetaggad på att rida nu.

igår åkte jag till hässelby och tittade på svensk deckare som gick på tv. vi åt sockerkaka och drack körsbärste. det var väldigt trevligt. sen sov jag där och pluggade lite på förmiddagen, sen åkte jag till skolan och hade handledningsmöte för min uppsats. det gick också väldigt bra, då jag har kommit väldigt långt. en fika med en klasskompis hann jag också med.

vi tittade på film sen, "a love song for bobby long" med scarlett johansson och john travolta. fantastiskt bra film!

imorgon ska jag och kristina handla julklappar. vårt tema är antikvitetsshopping. mycket roligare att ge bort sådant. jag känner mig så anti ikea. och hemtex. och hm, och gina tricot. lite äckligt är det, hur folk handlar. sedan är det sådan sjuk stress i sthlm nu. jag undrar lite var allt är på väg.

jag fick en tidig julklapp idag, av kerstin. åtta nummer av arbetaren. vinklad så in i helvete, men jag tror att det behövs med vårt styre. en motpol, som jag med gott samvete sympatiserar mer med.

...och lite m.i.a till morgonkaffet, det sätter fart på varje regnig höst/vinterdag!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Duktig flicka, allt går åt rätt håll!! Jag vill passa på att önska mig....."California", ett rött porslin av Carl-Harry Ståhlhane. Lugn, inget dyyyrt, bara lagom....

2007-12-04 @ 10:05:45
Postat av: Karin

okej. var finns det att köpa? säg inte ikea bara, för då blir det inget.

2007-12-04 @ 10:19:38
Postat av: Momi

Nejdå, nejdå. Det är ett ANTIKT porslin från 50-talet. Lägger prick nu in en bild på min blogg så att du år se.

2007-12-04 @ 15:36:41
Postat av: moster anna

vad är m.i.a ?????

2007-12-05 @ 09:06:58
Postat av: till anna

m.i.a är en cool brud som gör cool hiphopmusik. =)

2007-12-05 @ 17:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback