på bio på bio

igår var vi på bio. på saw 4. så sjuka saker de kommer på, alltså. men nu hade jag ju sett de tre andra...så jag kände mig lite tvungen. jag stör mig på det faktum att jag inte har någon kamera. annars hade jag kunnat lägga upp foton.

men tänk att det var typ såhär:





fett dålig upplösning, men skitsamma. ni fattar grejen.

jigsaw + filmstaden sergel + godis = trevlig kväll.

sen var det opening för weekday på drottninggatan. shit pommes frites att jag inte visste det innan. fast sen såg jag bilderna på stureplan. och det är samma grej som på götgatan. inget negativt i det, weekday är min favvobutik i sthlm. men det kändes lite tråkigt att ha samma inredning och framför allt samma kläder.
...fast karin wester var där. henne hade jag velat träffa.


nu ska jag skriva lite på min uppsats och packa det sista. sen ska jag åka till sandviken och dricka lite vin. och ha mina nya guldskor...åh de är sååååååå fina!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback