söndagsfördriv

okej. nu har jag insett hur mycket jag behöver en kamera. det är ett väldigt bra tidsfördriv när man har tråkigt. idag har jag haft lite tråkigt. jag har sytt en paljettkjol.

men nu har jag lämnat huvudstaden och gissa vad? mina föräldrar har en kamera! den ska jag utnyttja till fullo nu när jag är hemma. så jag har tagit lite egobilder på mig själv och min kjol. jag lägger upp dem här. jag tycker väl kanske egentligen att det är lite larvigt, också måste man se så cool ut. men jaja, det här kanske kan förvandlas till något slags modeblogg..?

kjolen har jag som sagt sytt själv, klänningen är från american apparel och är jätteurringad i ryggen. jag försökte att fota min rygg men det gick inte så bra. jag har en jättesjal från lisa larsson som egentligen hör till en klänning och är från 30-talet. lisa sa att man inte tillverkar såna tyger idag för de är så svåra att sy i. jag tycker om min sjal. också har jag tights från monki och skärpet är också från lisa. skorna är från din sko. just det! väskan är från beyond retro.

 

voila! a new woman!
(jag är förövrigt osminkad och rätt sunkig, men med rätt känsla skulle man ju kunna gå ut i detta någon gång).

Kommentarer
Postat av: Linda

...på juldagen kanske? om du ska ut här då? vi har inte bestämt oss för Kharma eller Livingroom än, känns ju som om det kommer att vara mest kids på Kharma och kanske inte så många hemvändare...
jag vet inte.
har du skickat till vulkan än? är nyfiken!

2007-12-17 @ 10:25:55
Postat av: karin

till linda: jaa, fast jag har redan en annan outfitplan på juldagen. ja, vi ska tydligen hänga på kharma. och vi är ju kids. haha. nej, men det känns lite tråkigt att det blir lite uppdelat. vore soft om precis alla vore på samma ställe. jag kanske ska skita i hela grejen och bara gå till lillpuben..nej, jag har inte skickat in än. alldeles för mycket kvar att slipa på.

2007-12-17 @ 10:33:35
Postat av: Linda

vad ska du ha på dig då? vem vet, vi kanske hamnar på Kharma vi med. vi som inte insett att vi är på väg mot...30. nej, vi är fortfarande unga!

2007-12-17 @ 11:28:44
Postat av: karin

till linda: jag köpte en urläcker remake-klänning från beyond retro. en svart tubsak med massa glitterprickar, typ. och guldskor. och lite andra secondhandsaker som jag gillar. haha. ja, vi har köpt biljetter till kharma idag, tydligen finns det inte så många kvar. så köp köp köp biljett! vore så kul att dricka drinkar och dansa tillsammans! ja klart ni är unga..jag kanske inte håller med dig när ni är på väg mot 40. nej men skämt åsido, vi är alla hetast i stan.

2007-12-18 @ 00:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback