vitlök och c-vitamin

nu är jag klar med råmanuset till min uppsats. jag har skickat in det till min handledare, och jag hoppas att hon inte tycker att jag är ute och cyklar.

jag har inte varit hemma så mycket på sistone, så det känns fantastiskt skönt att gå och lägga sig i min egna säng ikväll. också ska jag käka vitlök och c-vitamin all night long, så jag förhoppningsvis känner mig lite friskare imorgon.

jag tänkte hinna förbi souk på vägen till tåget och leta upp nåt soft skärp på beyond retro. något i 90-talsstil. typ rosa med massa fula blommor och anskrämligt bälte. blir jättefint till min secondhandklänning från 30-talet.

jag har återupptäckt bandet "björns vänner", ni vet, han från david in the citizens. skånsk indiepop när den är som allra bäst.

också har jag börjat redigera texter nu, lite smått. min tanke är att ha ett färdigt manuskript i typ februari, mars. då ska jag våga mig ut bland bokförlagen. jag har en nyfunnen bekant som ska bli bokförläggare, som kan hjälpa mig med lite kontakter. jag känner mig lite nervös.

nu längtar jag efter oswald, och det känns väldigt kul att jag ska träffa honom imorgon!

nej, nu ska jag packa. ha en trevlig onsdagkväll!

Kommentarer
Postat av: Mamman

Heja på gumman!! Det finns ingen som skriver dikter som du!

2007-12-06 @ 08:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback