det tråkiga i livet.

okej. detta är klart och tydligt bevis på att jag har haft tråkigt de senaste dagarna;

- jag har bloggat mer än en gång.
- jag har rengjort den där filtergrejen inuti tvättmaskinen.
- jag har läst all kurslitteratur till näääääästa vecka.
- jag har kommit längre än jag egentligen borde på min uppsats.

helt sjukt. jag läser liksom mina bloggövervakningar två gånger dagligen, jag har själv bloggat två gånger idag. igår läste jag en novell på 5 sidor (!!) på mitt skribentforum och tog en kvart till att kommentera och som den svenskstudent jag är, analysera novellen.

summan av kardemumman är att jag inte gillar denna typ av liv. så jag ska skärpa mig. åka ner på stan och chilla lite, kanske. eller rida, skriva, sy, måla, dansa, whatever. men imorgon har jag ett projekt;

jag ska bjuda kerstin på veganmat och kravöl.

mamma, läs nedanstående;

idag har jag och sandra ätit fiskbullar. fiskbullar!

fantastiskt bra, tycker jag.


(vi har 90-talstema i lägenheten. i musikväg. vi har kommit på det härliga i att lyssna på hanson, jumper och backstreet boys när vi lagar mat).

Kommentarer
Postat av: Moder

Ja, man ska ha lite tråkigt ibland för att förstå när man har roligt...eller hur! Fiskbullar...???? Du?????? Ja, mycket ska man vara med om......

2007-11-07 @ 08:21:46
Postat av: Linda

jag älskar fiskbullar! det kanske är en vuxengrej? :D
och koma längre än man egentligen borde är det bästa som finns, för det finns väl ingen gräns?
KRAMAR från oss här i snöiga Sandviken!

2007-11-07 @ 11:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback