idag gick jag upp halv sju

idag gick jag upp halv sju för att göra frukost till min mamma som är i stan. det är så j-la mycket cred till mig! jag ska åka till stallet snart, träna lite inför helgen för då ska jag tävla. =) det ska bli kul (om han sköter sig. det är alltså en hopphäst med diverse oönskade olater som att dra järnet i mellangaloppen, inte kunna rygga på tygeln, spontan-köra-upp-huvudet-i-luften-och-öka-farten osv).

sen ska jag möta mamma på stan och köpa en vetekudde för min ömmande nacke. det känns väldigt behövligt. jag har kopierat massor av gamla bilder från datorn hemma hos mamma och pappa, och jag inser att jag nog behöver en kamera. det är väldigt befriande och så att fota.

här kommer en bild som jag tog för något år sedan. såhär ser det nog ut utanför mammas och pappas hus i sandviken även idag, vintern är ju här:




tillsammans med detta sinnestillstånd kan jag tänka mig lite regina spektor och kamomillte.

Kommentarer
Postat av: Moder

Ja, kära du tack så mycket för din uppmärksamhet under de här dagarna! Det får du gärna göra om!

2007-11-19 @ 09:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback