jag sticker!

jag tittade på arty igår. det var pretentiöst.

nu ska jag åka och rida och sedan ska jag ha ett (förhoppningsvis givande) handledningssamtal om min uppsats.

igår satt jag och krille och chillade i vasaparken, också kom vi plötsligt på't!

vi åker till london!

lite lagom trötta på stockholm och sverige så tar vi med största sannolikhet vårt pick och pack och åker i mitten av augusti. på obestämd tid. jag tänker mig ett halvår ungefär.

jag hoppas bara att det inte är så mulet och rått som man föreställer sig england.
när jag var i london sist så sken i alla fall solen.

det är ju bra att jag gillar little britain,
jag kommer nog gilla actual britain lika mycket.

Kommentarer
Postat av: moster anna

Hej, klart du skall åka till England...det är mitt favvoland, alla kategorier !!!

2008-04-23 @ 14:23:05
Postat av: karin

jag gört bara gört. =) men sen ska jag nog hänga i sandviken ett tag. då kommer jag nog att vara rätt mättad på dyra städer..

2008-04-23 @ 20:15:41
Postat av: Mamma + Syster

Perfekt!Då kommer vi och hälsar på!

2008-04-24 @ 16:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback