jäklarns!

nu är det sådär länge sedan jag skrev igen.
jag vet inte riktigt vad mitt problem är, faktiskt.

jag tror att jag känner mig alldeles för tillfreds för att spendera massa tid vid datorn.
det känns så i alla fall.

vad har jag gjort då?
jo, jag har köpt tyger och håller på och syr, skriver på min c-uppsats som sakta men säkert blir det skötebarn jag hoppades av det. jag har även börjat jobba på konsum för att ha råd att lyxa till det med chardonnay om lördagkvällarna, eller att köpa ett finfint tyg på åhléns och spänna upp på vardagsrumsväggen.

synd är det att jag inte har någon kamera, men jag är en student och studenter har inte råd att gå och köpa kameror till höger och vänster. förresten lägger jag nog hellre ner pengarna på annat, om jag tänker efter.

jag hänger jättemycket i stallet också, ska sägas.
jag har liksom kommit på att ett liv utan hästar är inget liv.
i alla fall om du frågar mig.
jag rider och rider och rider och hänger på träningar och tömkör hästar och ja, bara gosar och sådär.

men jag ska bli bättre på det här, jag lovar!
det är lika bra att jag skriver mycket nu såhär innan våren riktigt visar framfötterna.

för i sommar kommer jag helt medvetet att frigöra mig från all teknik som innebär inomhussittande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback