man kan kalla dem värdefulla insikter.

vad gör jag idag?

jag dricker nyfunnet favoritte och tittar på little britain.

sen när det blir sol ska jag åka till kungsängen och rida.

igår tittade jag på arty och packade lite -

för jag ska nämligen åka till kallade breddgrader idag.
jojominsann, där hemma har jag hört att det snöar så det står härliga till.

det gör ingenting, och det är skönt
att det inte gör någonting,
att det snöar.

sånt kallar jag värdefulla insikter.

little britain och te.

det behöver inte vara svårare än så.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kära du. Icke en snöflinga så långt ögat når. Utan vår och fullt av fiskmåsar utanför ditt fönster. Om man blundar så känns det som man ligger i vår båt i sjön. Härligt. Välkommen hem.

2008-04-16 @ 09:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback