det skulle vara lätt för mig att säga att jag inte hittar hem, men det gör jag, tror jag.

det här tar jag inte på mig när jag går till jobbet idag. men kanske något för grolsch bloc party* på fredag?



kavaj: frälsningsarmén, tischa: resteröds och brallor: monki

igår drack jag lite öl på debaser. det var trevligt om än lite mycket folk. idag ska jag jobba och imorgon är det fredag. sweet. igår kom jag på att det var tre veckor på dagen tills jag flyttar till london. det innebär att det idag är mindre än tre veckor tills jag flyttar på london. bisarr och skön känsla.

*grolsch bloc party är ett slags folkfest på götgatan som grundats för att stödja oberoende artister. dolores och la vida locash kirrar musik i samband med feta klubbarrangörer och diverse konstutställningar för en förhoppningsvis fantastiskt asfet fest.

och det här! det här är väldigt fint:
http://www.lastfm.se/music/June+Madrona/_/Five+Views+of+Rainier?autostart

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för åldersgräns på grolschfesten? vet du vad det kostar? mvh jennie

2008-08-14 @ 23:58:28
Postat av: karin

oj, förlåt, sjukt sent svar. hoppas att du kom dit ändå och att du hade trevligt!

2008-08-17 @ 23:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback