dom sa till mig; far inte till sthlm, för du blir aldrig mer densamma.

jag känner asmånga asfeta poeter. jag tänkte uppmärksamma en text här;


"din känslor som sårades

ditt hjärta som krossades

hur du slog dig när du föll

hur mycket du älskade mig

att det alltid skulle vara du och jag

hur du vill ha det så igen

att du ringer mig när du vill ha någon att hålla om

och allt det där andra som jag faktiskt skiter i."

apropå något helt annat så vet jag många som skulle säga att håkan hellström är överskattad. jag skulle vilja hävda motsatsen, hur klyschigt indiepopsvennigt det än må vara.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller med, indiepopsvennigt är ju bra! i indiepopsvennigt sitter ju hela vår ungdom med broder daniel, bob hund och yvonne..

2008-08-13 @ 08:32:22
Postat av: karin

ja verkligen. vi svåra och oförstådda, haha. det är så fett med hela undergroundhypen och all revolution när man var femton. fint.

2008-08-14 @ 11:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback