music to listen to while falling asleep in your parents car

http://www.lastfm.se/music/Norfolk%2B%2526%2BWestern/_/At+Dawn+or+Dusk?autostart
kanske det här?

det finns kanske 200 skivor jag vill köpa nu. minst. det känns småjobbigt att jag har råd att köpa ungefär 1.
jag kanske ska sälja något? äger jag något någon skulle kunna betala pengar för? knappt. jag har en fin kamera men den skulle jag inte sälja för allt i världen. jag har en dvd från kanske lidl som kostade 100 riksdaler, en tv som nu är värd ungefär lika mycket, en mobil som jag pungade ut 400 för.

jag är med andra ord inte särskilt teknikfixerad. hellre skivor då, och böcker.


Kommentarer
Postat av: Pauline

Karin, jag menar självklart inte dig. Även om inte vi hörs ofta eller ses så finns du alltid i mina tankar ändå. Jag räatt jag är seg på att svara på kommentarer, men jag blev jätteglad när jag såg att du hittat min blogg! Jag visste inte ens att du hade någon, men har kikat in knar inte dig som en av de som försvunnit, jag räknar dig som en av få som faktiskt finns kvar. Jag vet hos dig och tycker det är jättekul att se vad du har för dig nu.



De jag syftade mest på är vännerna jag hade på gymnasiet i Stockholm som i stort sätt sa upp bekantsakpen med mig när jag blev gravid. Förlåt om du tog åt dig, det var verkligen inte menat till dig! Det finns fler vänner som jag inte hörs med så ofta som jag ändå vet finns där, precis som med dig. Chalene tex. Även om ses max 1 gång på 1½år så är vi lika bra vänner för det.



Du är är ju Karin, du försvinner aldrig :P Vare sig du vill eller inte så tänker jag på dig, ska du veta. Och jag ska bli bättre på att svara. Jag lovar. Nu är det en liten gris som drar mig i benet och vill att jag ska krypa in i hennes ny lektält med henne, puh.



Hoppas vi hörs snart igen!

Postat av: karin

nu känner jag mig dum. jag tror att jag är lite paranoid bara, tänker att du tror att jag övergav dig när du blev gravid. fast det ju inte var så. vad fint att du tänker på mig, jag tänker på dig med. jag ska fortsätta läsa din blogg, du verkar ha det så bra nu och jag kommer ihåg när jag hälsade på i din lilla lägenhet i sollentuna (det var sollentuna, va?). din dotter är så fin.



ja, jag hoppas också att vi hörs! jag flyttar från sverige några månader nu, men det vore så trevligt att komma till uppsala senare, bara över dagen kanske och träffa estridh och dricka lite kaffe.



kram!

2008-08-22 @ 19:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback