tänk att heta typ "blommor från mannen som sköt din kusin"

nog för att det är lite overkill med ett band som heter "flowers from the man who shot your cousin". men det spelar ingen roll när det är såhär bra: http://collect.myspace.com/music/popup.cfm?num=2&time=undefined&fid=47721453&uid=1&t=Uk2hDmg36z74Eo3ZmudxYV6m0ji2Ikle zP3K JXWJKW69DyhC9JrrqHRHUDgvFQV tWZywfKgRQ3fDQ1YLC7A==d=NDc3MjE0NTNeMTIxOTQxMDUxNA==

ska det bli en musikblogg av det här? jag vet inte varför jag skrev något om gråzon på inspirationsfronten i ett tidigare inlägg. det snarare blomstrar. det finns så mycket musik.

som det här. det här kan man dansa till:
simian mobile disco: http://www.myspace.com/simianmobiledisco

Kommentarer
Postat av: anna.

jag lyssnar nu. waterhouse records. jag gillar Gillar GILLAR.

Postat av: karin

yes! det är asbra. verkligen. det är så kul när man hittar sådana undangömda, magnifika guldkorn.

2008-08-25 @ 08:18:00
Postat av: karin

förövrigt lite kul att jag skrev ett inlägg om just waterhouse records innan du hade kommenterat, anna. men som jag inte hade publicerat. telepati, det där.

2008-08-25 @ 09:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback